Żeby konsument dostrzegł twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć firmową stronę www, ale również postarać się o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest zawartość strony oraz […]
Reklama i marketing
Masz profil biznesowy na Facebooku? Dodaj tam panoramy sferyczne wnętrz firmy
Zdjęcia 360 stopni to niezmiernie atrakcyjna i nowoczesna forma przedstawiania pomieszczeń zakładów pracy i lokali gastronomicznych. Najczęściej spotykamy je wędrując po wizytówkach Google Moja Firma oraz Google Street View, ale […]
Trendy w content marketingu na 2022 rok
Content marketing jest dziś podstawą obecności firm w internecie. I chociaż jego założenie wciąż opiera się na dostarczaniu użytkownikom wartościowych treści, to z roku na rok zmieniają się panujące w […]
Czy warto skorzystać z usług firmy SEO?
Przedsiębiorstwa oraz właściciele portali internetowych, którzy chcą pojawiać się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zalecamy, to podejmowanie działań […]
Czy tworzenie stron lepiej zlecić agencji czy freelancerowi?
Funkcjonalność witryn internetowych bierze się w szczególności z ich wzornictwa. Tworząc witryny www musimy nie tylko pamiętać o względach wizualnych, ale również doświadczeniu internautów – kiedy poruszanie się po serwisie […]
Planujesz imprezę outdoorową? Nie zapomnij wynająć sprzętu eventowego
Różne eventy, zarówno te na świeżym powietrzu, jak i w zamkniętych obiektach, odbywają się w zasadzie codziennie. Ich organizacja nie jest już w dzisiejszych czasach domeną dużych spółek czy miast. […]
Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO
Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem zastanawiasz się, co zrobić, żeby wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. To oczywiste przecież, że […]
Budowanie wizerunku marki – filmowanie wydarzeń
Filmowanie imprez, eventów oraz wydarzeń to bardzo efektywny sposób na wypromowanie własnego biznesu, produktów lub usług. Profesjonalnie przygotowany klip przykuwa uwagę potencjalnych klientów i znakomicie kreuje korzystny wizerunek marki. W […]
Myśl globalnie, promuj się lokalnie. Kilka słów o korzyściach z lokalnego pozycjonowania strony firmowej
Jak trafić do klienta, który szuka oferty takiej jak moja i mieszka 200 m od siedziby firmy? Jak konkurować z gigantami, którzy na pozycjonowanie i reklamę internetowę przeznaczają dzisiątki tysięcy […]
Pozycjonowanie www w Krakowie – jak dotrzeć do klientów?
Ogólna dostępność internetu oraz łatwość użycia go w celu znalezienia potrzebnych usług i artykułów spowodowała, iż każda firma pragnie teraz wybić się w sieci. Rzecz jasna, samo uruchomienie strony firmowej […]