Tani i wartościowy gadżet promocyjny – torby z logo

Przed właścicielami firm, którzy wybierają się na targi czy też zamierzają poprowadzić event promocyjny, częstokroć pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Musi on przecież nie tylko przykuwać uwagę ewentualnych klientów, ale też stanowić dla nich pewną wartość, aby od czasu do czasu go wykorzystywali i tą drogą umacniali przywiązanie do marki. Takim produktem są m.in. torby z nadrukiem.

Rodzaje toreb z logo

Sprawdzając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych nie trudno zauważyć, że pod kategorią “torba” pojawia się kilka produktów. Są to głównie torby na zakupy – najbardziej przydatny i prawdopodobnie najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk nazwy eventu bądź logotypu na jutowych, płóciennych i bawełnianych torbach na ramię zawsze bardzo dobrze wygląda, a przy tym jest dostatecznie wytrzymały, aby długo utrzymywać się na tkaninie. Inną zaletą tych toreb jest ich koszt. W zależności od nakładu zamówienia oraz rodzaju torby, cena z reguły rozpoczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Grafikę można wykonać także na torbach termoizolacyjnych, konferencyjnych lub na laptopa. Są to gadżety, które docenią m.in organizatorzy popularnych konferencji oraz wykładów. Naturalnie, koszt toreb tego rodzaju i nadruku na nich jest wówczas znacznie wyższy – sięga nawet do kilkudziesięciu złotych.

Co zamówić oprócz toreb z własnym nadrukiem?

Firmy prowadzące akcje marketingowe na ogół zamawiają kilka rodzajów gadżetów. Powinny zatem nawiązać współpracę z hurtownią z gadżetami, która w swojej ofercie posiada jeszcze przynajmniej kilkanaście innych produktów reklamowych do zadruku. Równocześnie z torbami z logo firmy warto zlecić np. nadruk na zagłówkach, plecakach typu worek czy pozostałych praktycznych produktach z tkaniny albo dodać do zamówienia o tradycyjne gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze oraz ołówki, które nadal są uwielbiane przez klientów.