Na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/ sprawdzisz, jak zamówić pozycjonowanie stron
Znamy trzy popularne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną funkcję przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Dziecka, koncert znanego zespołu lub Tłusty Czwartek. Ten typ pozycjonowania będzie bardzo efektywny, jeżeli popularna w danym okresie fraza zostanie odkryta i wykorzystana odpowiednio wcześniej. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze turystyki i gastronomii. Najczęściej powinno się zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed ważnym wydarzeniem, żeby Google zdążyło zaindeksować nową albo uaktualnioną treść strony internetowej.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Inny rodzaj pozycjonowania to słuszne i przetestowane rozwiązanie dla osób posiadających niewielki budżet na reklamę. Za sprawą właściwego doboru fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z konkretna branżą, ale również stawki za reklamę w Google Adwords mocno się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon to również dużo mniejsza konkurencja. Kluczowe jest też to, iż coraz powszechniejsza jest tendencja do wprowadzania długich zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– telefon LG G7 czerwony,
– obuwie sportowe Adidas Runfalcon białe sklep online,
– golarka Philips One Blade Pro srebrna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie ważne w szczególności dla sklepów online. Za pomocą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie nader obszerny asortyment artykułów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w Google.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego typu najistotniejsze jest dodanie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się przede wszystkim:
– państwo (np. “hotele Polska”)
– miejscowość (“masażysta Kraków”)
– dzielnicę (“sklep RTV Podgórze”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do klientów przebywających w tym samym regionie. Taka metoda pozycjonowania jest stosowana także wtedy, gdy firma ma niewiele finansów na promocję i nie może konkurować na frazy niezawierające dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “sklep RTV”, to “sklep RTV Kraków”.
Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]